Πάντα ήταν χρήσιμη συμβουλή... Τώρα έγινε αδήριτη ανάγκη!

«Άμα σέ τρώει η πλάτη, κοίτα να βρείς τρόπο να ξυστείς μόνος σου!
Διότι, αν σέ ξύσει άλλος... ή θα σέ ξύσει αλλού ή θα σέ γρατσουνίσει...»

15/7/08

Στο εμπόριο φόβου δεν έχει εκπτώσεις!

Ότι σήμερα αρχίζουν οι εκπτώσεις προφανώς το ξέρετε.
Ότι θα σάς έχουν "πρήξει" με συμβουλές είναι το πιθανότερο.
Οπότε λέω να μην σάς πρήξω κι εγώ.

Θέλω να μεταφέρω εδώ μια φράση από ένα ολλανδικό έργο που είδα χτές το βράδυ αργά.
Ο διευθυντής μιάς μεγάλης εταιρείας ηλεκτρικών ειδών εξηγούσε σε έναν απλό άνθρωπο, έναν οδηγό αστικού λεωφορείου, την πολιτική πωλήσεων της εταιρείας του:
«Δημιούργησε ΦΟΒΙΣΜΕΝΑ άτομα και θα αγοράσουν ό,τι θέλεις».
Αυτό είναι φίλες και φίλοι μου το "μυστικό" τους...
Εννιά στις δέκα (αν όχι ΚΑΙ οι δέκα...) διαφημίσεις σπέρνουν άμεσα ή έμμεσα (μιλώντας π.χ. για "ασφάλεια") τον φόβο.
Προσέξτε το και αποφύγετε να αγοράζετε προϊόντα τους.

Στη συνέχεια είπε και κάτι άλλο ο κ. διευθυντής στον οδηγό: «Οι πιό πολλοί αγοράζουν συσκευές που κάνουν πολλά πράγματα, από τα οποία χρησιμοποιούν όμως ελάχιστα... Πληρώνουν περισσότερα, αλλά έτσι τους δίνουμε την εντύπωση ότι μπορούν να καλύψουν ακόμα και απίθανες ανάγκες τους, που ποτέ δεν θα έχουν...»
Προσέξτε το και αυτό.

Και κάτι για τις εκπτώσεις, δεν αντέχω να μην το γράψω... Μην αγοράσετε τίποτε του οποίου την τιμή δεν την ξέρατε πρίν ούτε κάτι που δεν θα αγοράζατε έτσι κι αλλοιώς. ΑΠΟΣΥΝΔΕΣΤΕ την τιμή των ειδών από την αγορά τους.
Καλό shopping.
{Δεν λέω «ψώνισμα» γιατί θα πήγαινε αλλού το μυαλό σας...}

9 σχόλια:

Skouliki είπε...

παιδια μην παθουμε και πανικο ομως ..

οκ ο καθενας πορευεται βαση τσεπης και καλο ειναι να κοιταμε και τις τιμες απο πριν ναι αλλα τα ψωνια ειναι και διασκεδαση κιολας

karfoto είπε...

Σωστός, "δημιούργησε φοβισμένα άτομα και θα αγοράσουν ότι θέλεις" !
Είναι και αυτό ένα τέχνασμα τους ! Αυτός ο φόβος όμως δεν δημιουργείται απο μία μικρή ομάδα εμπόρων και μόνο μέσα απο τις διαφημίσεις !
Μάλλον σαν ένα πολύ καλά οργανωμένο σχέδιο φαίνεται που απλώνεται σε όλες τους τομείς της κοινωνικής,πολιτικής και προσωπικής ζωής του ατόμου και προσπαθεί να τα αλλάξει όλα και να δημιουργήσει και να επιβάλει τα δικά του πρότυπα !!!
Το πρότυπο του καταναλωτή !
Θα καταναλώνει με κλειστά μάτια και δεν θα ρωτάει, πάντα κάτω απο τον φόβο !
Θα καταναλώνει ότι του σερβίρουνε σε οποιαδήποτε υψηλή τιμη που είναι δυνατόν (βλ. πετρέλαιο,εμβόλια,φάρμακα) !

Η προπαγάνδα είναι πολύ καλά οργανωμένη !

Αντε καλές αγορές και πάντα αφού προηγηθεί καλή έρευνα αγοράς!

akrat είπε...

μέσα είσαι....
συζητώντας με ένα φίλο για την οικονομική κρίση μου έλεγε... Υπερτονίζουν τα πράγματα για δύο λόγους... Οι καλοί θα ξεχρεώσουν τα χρέη... οι κακοί θα τα ρίξουν στην κατανάλωση...
Και ναι οι αθεόφοβοι γεμίζουν τις ταβέρνες τα σαββατοκύριακα...
καλημερούδια

Do it yourself είπε...

@ my dearest Skouliki,
I hope you do not mean the "shopping therapy"...
A friend of mine was one of its victims, some 20 years ago... and on...

@ Καρφωτέ
Η τεχνική της εκφόβισης, φίλε μου, είναι δυστυχώς πανάρχαια. "Λαμπρά" δείγματά της υπάρχουν ΚΑΙ στην Π. Διαθήκη ΚΑΙ στο Κοράνι ΚΑΙ στις Βέδδες ΚΑΙ και και και...
Τεχνική παντός "ηγέτη" είναι.
Ας φυλαγόμαστε.

@ Ακράτ-ητε
ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ !!!
Διαφωνώ όμως ως πρός το «αθεόφοβοι». Μάλλον πολύ φοβισμένοι είναι... Και όχι μόνο έναντι σε όποιον θεό...

Σάς ευχαριστώ όλους για την πολύ θετική {για το μυαλό μου...} σχολίαση.

Ατρεύς είπε...

Αν συνειδοποιούσαμε πόσο έχουν εξελιχτεί οι τεχνικές απατηλών πωλήσεων, σε τί "δόκανα" μάς βάζουν κάθε φορά, από τα μικρότερα π.χ. αναψυκτικά που μάς κάνουν να ...βγάζουμε φτερά, να πετάμε, έως πολύ «χοντρότερα» π.χ. "εθνική υπερηφάνεια"-φοβία για να πουλάνε όπλα... θά ΄ταν ο κόσμος μας αλλοιώτικος, ανθρωπινότερος...

Ά! ρέ Βάρναλη...
........
«Άϊντε θύμα, άϊντε ψώνιο...
Άϊντε σύμβολο αιώνιο!
Σαν ξυπνήσεις, μονομιάς
θά 'ρθη ανάποδα ο ντουνιάς!»


Έρρωσθε.

Ναπoλέων είπε...

Συναγωνιστές, συναγωνίστριες, συναγωνιστάκια,
αποστηθίστε τα, διαδώστε τα, γιατί χανόμαστε!

博爱 - 裁军 - 和平
μπό άϊ – τσάϊ τζούν – χέ πίνγκ

ο φίλος σας 拿破仑 προειδοποιεί:

ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΛΟ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ
-----------
Υ.Γ.: Η συνήθης "υπογραφή", περιττή επανάληψη...

Do it yourself είπε...

@ Ατρεύς
Πάντως... "η γλώσσα κόκκαλα δεν έχει και κόκκαλα τσακίζει".

και ...επί τω μπλογκικώτερον...

«τα ηλεκτρονικά μηνύματα ασώματα είναι... αλλά σώματα τσακίζουν».

@ Ναπολέων
μπό άϊ – τσάϊ τζούν – χέ πίνγκ

Θα το διαδώσω!

Εξερευνητής είπε...

Στο χτεσινό μου "ποστ" θα βρείτε την ακριβή κατανομή των βραβείων μεταξύ των φαρμακευτικών εταιρειών.

Έχω πράμμα που σαλεύει...

Πρώτη βγήκε η Toyo Capsule S.A.
Ακολουθούν άλλες, κάποιες γνωστές αλλά και κάποιες "αφανείς"...

KitsosMitsos είπε...

Η λύση είναι στο χέρι μας όπως και η δύναμη. Αρκεί να ξέρουμε τι θέλουμε και όχι ό,τι μας πασάρουν...