Πάντα ήταν χρήσιμη συμβουλή... Τώρα έγινε αδήριτη ανάγκη!

«Άμα σέ τρώει η πλάτη, κοίτα να βρείς τρόπο να ξυστείς μόνος σου!
Διότι, αν σέ ξύσει άλλος... ή θα σέ ξύσει αλλού ή θα σέ γρατσουνίσει...»

17/3/09

Τύπος και υπογραμμίσεις

Ο φίλτατος "Λωτοφάγος" δημοσίευσε, «ανάρτησε» τελοσπάντων, το παρακάτω κείμενο με το περιεχόμενο του οποίου ΚΑΙ καθόλου δεν διαφωνούμε ΚΑΙ το θεωρήσαμε ταιριαστό και αναδημοσιεύσιμο σε τούτο το "μπλογκ".
«««««««
Οι εφημερίδες
κάποτε έδιναν σπίτια και αυτοκίνητα για να αυξήσουν την κυκλοφορία τους, αλλά τελικά τα DVD τις έσωσαν! Ματώνει η καρδιά μου βλέποντας τόνους τυπωμένου χαρτιού να καταλήγει στα σκουπίδια, αφού οι αγοραστές δεν τις πήραν για να τις διαβάσουν, αλλά για να δουν τις ταινίες που προσφέρουν!
Μαζί με τις εταιρείες παραγωγής, που ζητούν εξωφρενικές τιμές για τις mainstream ταινίες, έχουν καταδικάσει σε μαρασμό τα video club και σε ανεργία τους υπαλλήλους τους.
Τελευταία απειλούν και τους εκδοτικούς οίκους. Κάποιες δίνουν βιβλία των οποίων οι εκδοτικοί οίκοι έχουν κλείσει ή οι συγγραφείς τους δεν είναι τόσο δημοφιλείς στις νεότερες γενιές. Έστω. Κάποιες άλλες, όμως, «μετέφρασαν» κλασική λογοτεχνία, δίνουν λευκώματα έργων τέχνης, βιβλία ιατρικής και μαγειρικής! Αντί να πας στο βιβλιοπωλείο, πας στο περίπτερο.
Βαλθήκατε να τους κλείσετε όλους, παλικάρια; Βελτιώστε την ύλη και το ήθος σας καλύτερα. Ο παπάς παπάς κι ο τατάς τατάς, που λέει η παροιμία.

Τα ιλουστρασιόν περιοδικά
δεν περιορίζονται στις διαφημίσεις και τη σαχλαμάρα, ούτε στις τσάντες θαλάσσης και τα μπλουζάκια. Έχοντας ήδη προλειάνει το έδαφος, χαρίζουν χημικές βόμβες σε μορφή καλλυντικών. Τα εύπιστα κοριτσάκια ονειρεύονται να μοιάσουν στην Αντζελίνα και βάζουν στα τρυφερά τους πρόσωπα ό,τι αηδία τους πλασάρουν οι βιομηχανίες ονείρων. Ασφαλώς και δεν έχουν ακούσει για τα περίφημα «παραμπέν» και τις συνέπειές τους στο ορμονικό σύστημα! Αντίθετα, έχουν ακούσει τα πάντα (;) για τα φτηνιάρικα ινδάλματά τους με την βλαχαδεριάρικη συμπεριφορά! Και ξεπατικώνουν τη συμπεριφορά των ηρωίδων του Sex and the City!

Which reminds me, που λένε κι οι Αγγλοσάξωνες, την περίπτωση του κυκλαμικού οξέος που αντικαθιστά τη ζάχαρη στην Coca Cola Zero με τις μηδενικές θερμίδες!

Όπως αποκάλυψε εδώ και καιρό η «Αυγή», η ουσία αυτή έχει απαγορευτεί από το 1969 στις ΗΠΑ, επειδή πειράματα σε δυστυχή ποντίκια και πρωτεύοντα θηλαστικά έδειξαν ότι προκαλεί μη αναστρέψιμη ατροφία των όρχεων και ενέχεται στον σχηματισμό καρκινικών όγκων!
Η βουλευτίνα του ΣΥΝ Ευαγγελία Αμανατίδου ρώτησε σχετικά την πολυεθνική και αυτή απάντησε ότι αφενός στην ΕΕ το κυκλαμικό οξύ δεν είναι απαγορευμένο και αφετέρου η μελέτη είναι αμφιλεγόμενη! Πρόσθεσε επίσης ότι ο FDA[*] εξετάζει την επανέγκριση, ενώ στο μεταξύ έχουν ανακαλυφθεί και άλλες γλυκαντικές ύλες!!

Όπως αναρωτιέται και το «Ποντίκι», γιατί τότε δεν χρησιμοποιούνται οι «άλλες»;[**]
»»»»»»»
[*] Food and Drug Administration των ΗΠΑ
[**] Γιατί προφανώς είναι ακριβότερες...

12/3/09

ΚΑΛΟΙ καταναλωτές είναι οι ΚΑΚΟΙ καταναλωτές...

Κάποτε... και σύμφωνα με τους "κλασσικούς" οικονομολόγους, οι βιομήχανοι, αλλά, γενικότερα, και οι παραγωγοί πρωτογενενών {γεωργοί, κτηνοτρόφοι} διαπίστωναν ποιές ανάγκες έχουν οι πιθανοί πελάτες τους και "έβγαζαν" στην αγορά προϊόντα που να ικανοποιούν αυτές τις ανάγκες, ώστε να είναι "πωλήσιμα" και να έχουν τα κέρδη που προσδοκούσαν.
Σύντομα όμως είδαν ότι, με τον πολλαπλασιασμό και την τεράστια εξάπλωση και επιρροή των ΜΜΕ {Μέσων Μαλάκυνσης Εγκεφάλου, αλλοιώς...} μπορούσαν να παράγουν Ο,ΤΙΔΗΠΟΤΕ, έστω και εντελώς ΑΧΡΗΣΤΟ, και να δημιουργήσουν στους πελάτες ..."υπηκόους" την ΙΔΕΑ πως έχουν την ανάγκη αυτών των ΑΧΡΗΣΤΩΝ προϊόντων τους.
Και έγινε πλέον "καθεστώς" να παράγονται προϊόντα ελάχιστου κόστους παραγωγής αλλά ΤΕΡΑΣΤΙΟΥ κόστους διαφήμισης {π.χ. οι διάφορες ...Coles} ή προϊόντα μιάς χρήσης ή άλλα σε υπερβολική {πολλές φορές ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΗ...} μή επιστρεφόμενη συσκευασία με τεράστια συμμετοχή στη ρύπανση του περιβάλλοντος, και να επιβάλλεται με τη διαφήμιση ως "ανάγκη" η αγορά και χρήση τους σε ΥΨΗΛΟΤΑΤΕΣ, εντελώς ΓΕΛΟΙΕΣ, τιμές, οι οποίες και αποδίδουν τεράστια κέρδη στις βιομηχανίες παραγωγής {*} και καλύπτουν βέβαια και τις δαπάνες πλύσης εγκεφάλου των θυμάτων-πελατών τους.
Αυτή είναι η τραγική αντίφαση αλλά και βλακεία, συγγνώμην..., της ανθρωπότητας: Πληρώνει για να της "πλύνουν" τον εγκέφαλο και για να δημιουργεί περισσότερα, πολύ περισσότερα..., σκουπίδια με τα προϊόντα μιάς χρήσης και τις μη επιστρεφόμενες συσκευασίες...
Και πληρώνει ακριβά, πολύ ακριβά, όχι μόνον σε χρήμα: Για να καλύψει το κόστος των αυξημένων αναγκών, δήθεν αναγκών του..., ο εργαζόμενος, ειδικά στις -λεγόμενες...- αναπτυγμένες κοινωνίες πρέπει να δουλεύει σαν ζώο {πραγματικά ή μεταφορικά} τόσο πολύ, ώστε δεν του μένει χρόνος κάν για να «απολαύσει» αυτά τα άχρηστα "αγαθά" για την αναγκαιότητα αγοράς των οποίων τον έχουν πείσει...
ΚΑΛΟΣ καταναλωτής είναι ο ΚΑΚΟΣ καταναλωτής... Αυτός που αγοράζει μόνον όσα αλήθεια του χρειάζονται και δεν τα πετάει προτού φθαρούν.
Και βέβαια δεν αγοράζει ποτέ προϊόντα μιάς χρήσης στη θέση άλλων διαρκείας, ούτε άλλα με ογκώδη ή "πολυτελή", συνήθως παραπλανητική,
{**} μη επιστρεφόμενη συσκευασία, που κάποιες φορές μάλιστα έχει κόστος περισσότερο από το ίδιο το προϊόν... Κόστος που ο ΙΔΙΟΣ πληρώνει...{***}
-------------
{*} Ρίξτε μιά ματιά σε ισολογισμούς εταιρειών "Colas" π.χ. και θα καταλάβετε...
{**} Τα κουτιά των δημητριακών για το πρωϊνό και των απορρυπαντικών είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα: Ποτέ δεν είναι γεμάτα... Έχουν όγκο πάντα μεγαλύτερο από το περιεχόμενο.
{***} «Τα κουτιά είναι για τους κουτούς», όπως συνηθίζει να λέει ένας "δικός μας"...