Πάντα ήταν χρήσιμη συμβουλή... Τώρα έγινε αδήριτη ανάγκη!

«Άμα σέ τρώει η πλάτη, κοίτα να βρείς τρόπο να ξυστείς μόνος σου!
Διότι, αν σέ ξύσει άλλος... ή θα σέ ξύσει αλλού ή θα σέ γρατσουνίσει...»

25/5/09

999 νά 'ναι οι μέρες {τους}

Δημοσιοποιούμε ...«γράμμα πικραμένο» που στάλθηκε από συνεργάτη μας στην Hellas Sat A.E. (θυγατρική του ΟΤΕ για το διαδίκτυο).
Ας κάνουμε κάτι ανάλογο κι αλλοι. Όλο και κάτι βγαίνει όταν οι πολίτες αντιδρούν στις απατηλές πρακτικές κάποιων «μάνατζερ»...

Το e-mail τους είναι: broadband@hellas-sat.net


Αγαπητοί κύριοι και κυρίες,
την διάθεσή μου να γίνω πελάτης σας[*] μού την έκοψε "κάθετα", που λένε κι οι ΠΑΣΟΚοι, η εμφάνιση, το "look" που θά 'λεγε κι ο Κίμωνας, της τιμολόγησής σας:

39,9 το ένα, 49,9 το άλλο, 59 το «τέλος» Ενεργοποίησης, 399 ο Εξοπλισμός. {κι ακόμα: "μόνον" 79 εκ. ύψος η κεραία, ούτε 80!!! που λένε, και ...εντάξει για τον ΦΠΑ 19% δεν ευθύνεστε εσείς αλλά ο Αλογοσκούφης...}

Από πολλά-πολλά χρόνια τώρα έχω παρατηρήσει ότι όποιος πωλητής σε θεωρεί αρκετά ηλίθιο, ώστε να ξεγελιέσαι από τέτοιου είδους αισχρή τιμολόγηση, σε θεωρεί επίσης αρκετά ηλίθιο για να σού πασσάρει εμπόρευμα {ή υπηρεσίες...} είτε χαμηλής ποιότητας είτε αδικαιολόγητα υψηλής τιμής ή, το συνηθέστερο, και τα δύο ταυτόχρονα!!!

Κι επειδή έχω διαβάσει ότι "The Big Boss" του ΟΤΕ, άρα και δικός σας, η Deutsche Telekom σαν να λέμε, ερευνάται κι αυτή από την γερμανική Δικαιοσύνη για βρώμικες εμπορικές πρακτικές, μετά από την Siemens και πρίν από την M.A.N., παρακαλώ θερμότατα η επόμενη προσφορά σας να είναι διατυπωμένη σε πραγματικά ύψη, όχι του επαίσχυντου συστήματος "999", και νά 'στε σίγουροι/-ες ότι ΑΜΕΣΩΣ θα σάς στείλω το έμβασμα για να πάρω την δορυφορική ευρυζωνική σας, που τόσο χρειάζομαι.

Αν πάλι όχι, σάς εύχομαι από καρδιάς -και για λογαριασμό όλων των καταναλωτών- 999 νά 'ναι οι μέρες σας.

αγάπη - αφοπλισμός - ειρήνη
Do-it-yourself
και κατά κόσμον {για την ειδική αυτή περίπτωση}
Ναπολέων Παπαδόπουλος
Σκλίβανη
26540-51217
- - - - - - - - - -
[*] διότι πολύ μού χρειάζονται οι ευρυζωνικές υπηρεσίες στην απομακρυσμένη περιοχή που ζώ και δουλεύω. Να σκεφτείτε ότι για τις ιντερνετικές συνδέσεις μου ο ΟΤΕ «μού παίρνει» κάθε δίμηνο πάνω από 200 ευρά. Κάποιες φορές και πάνω από 300.

Υ.Γ.
Αλήθεια πώς σάς ξέφυγε και την προθεσμία αποστολής του εξοπλισμού την βάλατε σε τρείς {3} και όχι σε 2,99 μέρες;;;
Τέτοιο τρομερό λάθος "επικοινωνιακής" πρακτικής εσείς;;; Τς... τς... τς...
Υ.Γ.[2]
Ενδιαφέρον ίσως είναι να μάθετε ότι πλήρη έκθεση για αυτή την άθλια πρακτική τιμολόγησης {που ΚΟΣΤΙΖΕΙ κιόλας σε χρόνο και χρήμα!} έχω υποβάλλει και στον αρμόδιο Επίτροπο της Ε.Ε. Και είχα διαβάσει ότι κάποιοι στην Κομισιόν το σκέφτονταν να εκδώσουν ντιρεκτίβα.
Πλάκωσε όμως μετά η κρίση και, προφανώς, πάπαλα...
Υ.Γ.[3]
Σκέφτεστε πόσο μεγάλη επιτυχία θα είχε ένα μαγαζί που θα έβαζε μιά ταμπέλα: «Εμείς σάς σεβόμαστε, ΔΕΝ σάς εξαπατούμε, και ΔΕΝ τιμολογούμε σε 999»;;;

Βάλτε το ως Case Study σε κάνα Think Tank σας να δούμε τί θα προκύψει.

3 σχόλια:

akrat είπε...

καλημέρα
τι να πω...

Do it yourself είπε...

Καλημέρα και σε σένα Ακράτ...
έστω με καθυστέρηση 2 ημερών.

Εκείνο που μπορείς να πεις στους φίλους σου (και να κάνεις ο ίδιος, αν δεν το έχεις κάνει ήδη...) είναι να στείλουν μιά ηλ-επι {e-mail βαρβαριστί} διαμαρτυρόμενοι για την άθλια αυτή πρακτική.

ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΜΑ, είναι λαθεμένη ιδέα {δημιουργημένη από αυτούς τους ίδιους για να μην έχουν ενοχλήσεις!} ότι «δεν λογαριάζουν», ότι «πετάνε στον κάλαθο των αχρήστων» τις διαμαρτυρίες των καταναλωτών.

Τις λογαριάζουν και τις παραλογαριάζουν, ειδικά το ευγενικό "βρισίδι"!!!, διότι ξέρουν ότι όποιος διαμαρτύρεται, και ιδίως όποιος τους "βρίζει", θα το πει και σε άλλους.Τό 'χα δεί κάπου και μού άρεσε. Τό 'χω ξαναγράψει εδώ:

«Η κακία στον κόσμο δεν είναι {τόσο}αποτέλεσμα της κακίας των κακών αλλά της αδράνειας των καλών κυρίως».Καλό μας κουράγιο.

KitsosMitsos είπε...

Έτσι και χειρότερα είναι. Και άντε να δούμε που θα καταλήξει.