Πάντα ήταν χρήσιμη συμβουλή... Τώρα έγινε αδήριτη ανάγκη!

«Άμα σέ τρώει η πλάτη, κοίτα να βρείς τρόπο να ξυστείς μόνος σου!
Διότι, αν σέ ξύσει άλλος... ή θα σέ ξύσει αλλού ή θα σέ γρατσουνίσει...»

18/1/09

...999 ηλιθιότητες

Παρά την οικονομική κρίση...
Κάποιοι "μεγάλοι" των καταναλωτικών αλυσίδων εξακολουθούν να μάς θεωρούν ηλίθιους (ηλίθιες, ηλίθια)!!!
Π.χ. η "επώνυμη",
άλλη βλακεία κι αυτό...[1], ADIDAS: Διαφημίζει, τηλεορασικώς, άρα πανάκριβα, άρα ΑΚΡΙΒΑΙΝΕΙ τις τιμές για να καλύψει ΚΑΙ αυτή τη δαπάνη..., ότι κάποια παπούτσια που πουλούσε έως τώρα 79.99 ευρά, τώρα θα τα πουλάει, λόγω εκπτώσεων, "μόνον" 39.99 ευρά...[2]
Όποιος όμως μάς θεωρεί αρκετά ηλίθιους, ώστε να ξεγελιώμαστε από τιμές «999», ότι το 79.99 δεν είναι 80... και το 39.99 δεν είναι 40..., ΜΑΣ ΘΕΩΡΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΗΛΙΘΙΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΣΣΑΡΕΙ ΠΡΟ'Ι'ΟΝΤΑ ΧΑΜΗΛΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ 'Η ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗΣ ΤΙΜΗΣ... 'Η, συνήθως, ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ... ΚΑΙ χειρότερα ΚΑΙ υπερτιμημένα!
ΜΗΝ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΟ'Ι'ΟΝΤΑ, ασχέτως τιμής και "εκπτώσεων"!!!
Και, πιό καλά ακόμα:
ΜΗΝ ΜΠΑΙΝΕΤΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΜΕΣΑ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΜΑΓΑΖΙΑ... εκτός κι αν "τη βρίσκετε", ή απλώς δεν σάς πειράζει, να σάς θεωρούν ηλίθιους (ηλίθιες, ηλίθια).
Εάν όμως θέλετε να φερθείτε πιό ενεργητικά ως καταναλωτής, διαθέστε λίγο χρόνο και κάντε το εξής:
Μπείτε στο κατάστημα, ρωτείστε, περιεργαστείτε, δοκιμάστε το είδος και στο τέλος αφήστε "ξερό" τον υπάλληλο μόλις σάς πει την τιμή, δηλώνοντας ότι σάς αρέσει μέν αλλά δεν θα το πάρετε διότι το έχουν διατιμήσει "999".
Πιάνει τόπο!
[3]
Υ.Γ.
Ειδικά πάντως για την συγκεκριμένη διαφήμιση της "adidas" θεωρώ ότι είναι βλακώδης και για έναν άλλο λόγο:
Θα ήταν πιό ελκυστικό για τον υποψήφιο αγοραστή αν άκουγε/έβλεπε ότι από 80 θα το πάρει 40, που εύκολα κάνει τη διαίρεση και βγάζει το "50% έκπτωση", τα μισά λεφτά...
Ενώ το 79.99 δεν διαιρείται με, ούτε αφαιρείται από, το 39.99 εύκολα...
Φαίνεται όμως ότι έχουν πάρει πολλή φόρα, ότι έχουν καβαλήσει εντελώς το καλάμι...
Ίσως τους βοηθάμε κι εμείς... Μη αντιδρώντας.
Θα κλείσω τις σκέψεις μου με το εξής:
Περιμένω να δω πότε κάποιος καταστηματάρχης, αντί να ακολουθήσει την... "τακτική Μαγγίνα" {«όλοι το ίδιο κάνουνε...»}, καταλάβει ότι τον συμφέρει, ειδικά αυτόν τον καιρό της κρίσης, που εκ των πραγμάτων θα εντείνει τον ανταγωνισμό για κάποιο διάστημα, να στρογγυλέψει τις τιμές του και να βάλει μια ταμπέλα στη βιτρίνα του, που να λέει:
«ΕΜΕΙΣ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ
και δεν πάμε να τον ξεγελάσουμε με τιμές 999».

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ
[1] "Επώνυμη" γίνεται μια βιομηχανία ξοδεύοντας τεράστια ποσά στην αυτοδιαφήμιση. Δαπάνη την οποία ενσωματώνει φυσικά στο κόστος των προϊόντων της. Από ΕΜΑΣ "τα παίρνει" για να γίνει «επώνυμη». Πληρώνουμε δηλαδή το κόστος παραγωγής συν το όποιο κέρδος, πληρώνουμε και την ΠΛΥΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ που μάς κάνει.
[2] Που, κατασκευασμένα σε κάποια ασιατική χώρα με μεροκάματα του 1 {ενός} δολλαρίου την ημέρα, ζήτημα είναι αν έπρεπε να πουλιούνται, πες, 5-10 ευρά. Τα υπόλοιπα είναι σκέτη κοροϊδία και για να νομίζουμε ότι «έχει τα λεφτά μέσα του»...
Το καιρό των ελληνικών «ολυμπιακών» ΝΤΡΟΠαγώνων εφημερίδα των ΗΠΑ μεγάλης κυκλοφορίας, η "Ουάσιγκτον Ποστ", αν δεν με απατά η μνήμη, είχε δημοσιεύσει την πληροφορία ότι οι "ολυμπιακές" μπάλες μιάς μάρκας, της «asics tiger», της «nike», δεν θυμάμαι, ραμμένες στο Πακιστάν από παιδάκια 8-12 χρονών με αμοιβή 2 {δύο} δολλάρια την ΕΒΔΟΜΑΔΑ και ολικό κόστος παραγωγής όχι μεγαλύτερο από 3.50 {τριάμισυ} δολλάρια πουλιούνταν στην διεθνή αγορά προς ...91 {ενενήντα ένα} δολλάρια!
Αυτό θα πει "επώνυμο" προϊόν...
[3] Ειδικά αν το κάνετε δυό-τρείς αλληλοδιαδόχως για διάφορα είδη. Πάντα οι υπάλληλοι μεταφέρουν στη διεύθυνση όσα ακούν από τους πελάτες.

Το άρθρο αυτό το "ανάρτησε" ο Ναπολέων Π.

2 σχόλια:

akrat είπε...

οκ
εγώ θα σας ακολουθήσω στην ορθή άποψη...

Do it yourself είπε...

Πρέπει να το κάνουμε πολλοί, πολλές για να πιάσει τόπο...
Καλή ιδέα θά ήταν να φτιαχτεί ένα «μπανεράκι» και να το "κολλάμε" μόνιμα στα μπλογκ μας...
Έχω δεν έχω την δυνατότητα να το σκαρώσω. Μήπως μπορείς εσύ;;;

Ναπολέων