Ότι σήμερα αρχίζουν οι εκπτώσεις προφανώς το ξέρετε.
Ότι θα σάς έχουν "πρήξει" με συμβουλές είναι το πιθανότερο.
Οπότε λέω να μην σάς πρήξω κι εγώ.
Θέλω να μεταφέρω εδώ μια φράση από ένα ολλανδικό έργο που είδα χτές το βράδυ αργά.
Ο διευθυντής μιάς μεγάλης εταιρείας ηλεκτρικών ειδών εξηγούσε σε έναν απλό άνθρωπο, έναν οδηγό αστικού λεωφορείου, την πολιτική πωλήσεων της εταιρείας του:
«Δημιούργησε ΦΟΒΙΣΜΕΝΑ άτομα και θα αγοράσουν ό,τι θέλεις».
Αυτό είναι φίλες και φίλοι μου το "μυστικό" τους...
Εννιά στις δέκα (αν όχι ΚΑΙ οι δέκα...) διαφημίσεις σπέρνουν άμεσα ή έμμεσα (μιλώντας π.χ. για "ασφάλεια") τον φόβο.
Προσέξτε το και αποφύγετε να αγοράζετε προϊόντα τους.
Στη συνέχεια είπε και κάτι άλλο ο κ. διευθυντής στον οδηγό: «Οι πιό πολλοί αγοράζουν συσκευές που κάνουν πολλά πράγματα, από τα οποία χρησιμοποιούν όμως ελάχιστα... Πληρώνουν περισσότερα, αλλά έτσι τους δίνουμε την εντύπωση ότι μπορούν να καλύψουν ακόμα και απίθανες ανάγκες τους, που ποτέ δεν θα έχουν...»
Προσέξτε το και αυτό.
Και κάτι για τις εκπτώσεις, δεν αντέχω να μην το γράψω... Μην αγοράσετε τίποτε του οποίου την τιμή δεν την ξέρατε πρίν ούτε κάτι που δεν θα αγοράζατε έτσι κι αλλοιώς. ΑΠΟΣΥΝΔΕΣΤΕ την τιμή των ειδών από την αγορά τους.
Καλό shopping.
{Δεν λέω «ψώνισμα» γιατί θα πήγαινε αλλού το μυαλό σας...}
"Μυστικό συστατικό"
-
Είδα τις προάλλες στο Τριανόν ένα διαμαντάκι από εκείνη τη χώρα στα βόρειά
μας, που δεν ξέρουμε πώς να την αποκαλέσουμε.
Σκόπια, FYROM ή ΠΓΔΜ;
Την Κυριακή ...
Πριν από 5 χρόνια